úterý 10. ledna 2012

338.den

... aneb Flek.

To tak předstíráte učení a najednou se ozve Khors. Jdete po hlase a co to nevidíte. Teče vám strop. Dobře, úplně tak neteče, spíše kape. Na parketách flek, na fleku hadra a nad tím udivený Khors. Co byste chtěli, když řádí orkán či co. Střecha našeho baráku nás zjevně chrání jen před sluncem, na déšť se její záruka nevztahuje.


"Život je slalom mezi kýblíky."


Ač byli kluci toho názoru, že se to vstřebá, má maličkost všechno řeší. Ale neřešte to, když vám to může někdo hodit na krk a vy za to můžete (hypoteticky) nést zodpovědnost. Tak jsem si udělala výlet do přízemí k nástěnce s telefonními čísly. Jsou tam tři: pro havarijní stavy (to jsme my nebyli, to bychom museli v předsíni plavat), pro přepis smluv (že by?) a pro klasickou údržbu (tzv. vodo-topo, i když nevím, kde se tam vzalo topo, když v celém baráku není topení). 

Ještě než jsem volala na údržbu, zkusila jsem dát vědět majiteli bytu. Náhoda tomu chtěla, že byl zrovna v ČR a tak se mi/nám stihl mnohokrát omluvit za věc, za kterou nemohl (on nepršel a pochybuju, že by nám dělal díru do stropu). Dále přislíbil zkontaktovat majitelku domu. (Ano, tu která chce zvednout nájem v domě, který nám padá na hlavu, nemá rekonstruované rozvody, nemá topení...)

Můj telefonát s panem H. (údržba) probíhal následovně:
D.: "Dobrý den, D.R., bydlím na G..., vy zde máte dělat údržbu, pokud se nemýlím."
H.: "Jo. Co chcete."
D.: "Po tom dešti nám zatéká do bytu, bylo by možné s tím něco udělat?"
H.: "Ale já dělám jen vnitřní údržbu."
D.: "Aha, takže my máme předsíň před barákem?"

Neposlal mne do háje, ale slíbil, že zavolá majitelce domu. (Vzhledem k tomu, že tato konverzace proběhla dne 5. ledna a dnes je 10. ledna a stále se nic neděje...byla má aktivita k ničemu.)

Žádná katastrofa.


Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)