úterý 3. ledna 2012

336.den

... aneb Společná vášeň.

Kterou koriguje plnost našich šrajtoflí. Jen někdy jí s Jodidem podléháme a trpíme při tom pohledem na ostatní možné zdroje potěšení. Ale dnes, dnes jsem peněženku zmohla svým argumentačním výkonem. Musela těch 99Kč pustit, prostě musela.

Co za vášeň to asi může být?

Dnes 3. ledna 2012 jsem totiž skládala první zkoušku tohoto roku. Písemně, což rozhodně neznamenalo, že bych to měla jednodušší. Pravdou však je, že na tento (jediný ze všech) předmět jsem se poctivě připravovala celý semestr. Ono to jinak nešlo, ne že by nás Zdenička nějak drtila a zkoušela, ale její zklamaný pohled, když jsem nevěděla odpověď na banální otázku, mi stačil jen jeden. Krom jiného...dialektologie mě baví. Zřejmě proto jsem z ní dnes dostala za Bé. (Pro neznalé: nejlepší je A, nejhorší F=neudělal)

A to byl ten silný argument. Když mám za Bé, musím dostat odměnu. Jakou? Kocouří, chlupatou, cynickou a žravou: Garfielda. Cestou do lékárny jsem chvíli slintala před Arrakisem a při cestě zpět jsem tam vstoupila. To je hrdinský skutek, protože koho jednou Arrakis schvátí, toho už bez knihy/komiksu nenavrátí. Jen výjimečně duševně otužilí jedinci odolají té spoustě fantasy a sci-fi.

Garfieldové v řadě.
Chybí nám jen osm kousků.
Většina je Jodidova - z doby "za svobodna" ;-)




1 komentář:

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)