středa 4. ledna 2012

337.den

... aneb Vafle.

To máte tak, když je zkouškové, objeví se najednou chuť experimentovat. S výlety do neznáma, ale především s jídlem. Proto se vyplatí dát vysokoškolačce něco do kuchyně. Ano, opět jsme u toustovače, který je nejen toustovačem, ale též pidigrilem a vaflovačem.

V spočívá ten experiment? Nikdy jsem vafle nejedla. Nevěděla jsem jak mají vypadat, ani jak mají chutnat, takže to byl v podstatě zakázaný experiment na živých objektech - strávnících. Nebudu vás napínat, přežili jsme všichni. (Jak překvapivé, když to píši, že?)

Dlouho jsem pátrala po správném receptu, až jsem jej objevila v knize, co mám od Páji, ale o tom více v novém článku v Malém chemikovi, který snad (když morfologie dovolí) zveřejním zítra. Podstatné je, že se vafle povedly, tudíž i chutnaly.

Toto je vafle. Seznamte se.

2 komentáře:

  1. Jodid zde musí uznat, že výsledek vypadal a chutnal znamenitě. A to prosím píšu sám od sebe a bez jakéhokoliv nátlaku (vločka se mi ani nedívá přes rameno).

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju vafle =) žel, mi vaflovač nemáme... a s tím hledáním kvalitního receptu máš pravdu, jsou fakt velký rozdíly. Vím to z pobytu u Durmanovic maminky, která vaflovač má, ale bohužel žádný vafle nedělá. No, ono taky nasytit tři chlapi vaflema dá zabrat =)

    OdpovědětVymazat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)