čtvrtek 11. února 2010

Jednou v noci...

Jednou v noci…rozhodně není pohádka na dobrou noc. Pokud se v ní někdo najde... jeho problém :-) neměl se tam vyskytnout, samozřejmě vyjma tebe Ženo :-D tys tam spala jako první.

Výpověď svědkyně aneb, jak se vyspala Ovesná vločka:

Noc, vskutku pokročilá noc, dalo by se říct, že bylo nad ránem, hodně brzo před ránem, tak kolem třetí. Všude tma. Spokojeně si spím na levém uchu, což znamená, že by mě neprobudil ani výbuch granátu. Přesto zaslechnu hlasy (něco jako: "co tu děláš, kurva? Běž do hajzlu!") Myšlenka: "že by šla Žena s Treskou spát?". Otočím se na druhý bok "to je chlapský hlas!" Otevřu oči. Nic nevidím, logické, je tma.

Za chvíli si na tmu zvyknu. Někdo leží se Ženou v posteli. V hlavě se mi rovnají myšlenky, cože by se tak mohlo dít. Nemravnosti mě napadají jako první. Jdu do koupelny, kdo ví proč, asi si myslím, že je ráno. Je mi jasné, že v té posteli leží (Alfa)Samec. Večer, když odcházel pít, měl ten svůj výraz ve tváři a to pak vždycky končí v nějaké posteli, většinou jeho a s někým (neptejte se, jak to vím ;-) ), dnes asi udělal výjimku.

Zalezu si pod peřinu a propadám se zpátky do snu. Ozve se Samec: " Koblíížci! Vstávajte, poďte chlastaaaat!" pak utichne. Žena se ptá "kolik je hodin?". Po pohledu na budík odvětím, že jsou tři ráno. Samec zareaguje: "Koblížciii, za tři hodiny vstáváte" Pak zas ticho, asi nabírá dech. Jeho další výžblept mě uzemní…dusím záchvat smíchu. " Koblížci, sem si dělal míchané vajca a mama mě tak seřvala…sem si tam dal pěkně aj cibulku a asi sem si uřízl prst".

Na chvíli je zas ticho, jen tuším, že se něco vrtí pod peřinou. Ozve se značně ironický hlas mé Ženy: "Nemáš křeč v ruce?" … Samec (kapraď) zamumlá cosi jako: "v pohodě" a usne, velmi tvrdě. Chrápe a mručí, dusí se a klokotá jak zanesené potrubí celou noc.

Temné ráno. Pípá budík. Jen zahlédnu jak se zombie Samce (kapradě) ještě v kómatu zvedne z postele a odchází. Žena je zničená a líčí mi zážitky divoké noci.

pokračování příště


Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)