sobota 13. února 2010

Jednou v noci III.

Tak, hodila by se výpověď Samce, že? Aby se nám příběh hezky uzavřel...ale... nepodařilo se mi z něj nic vytáhnout, tušíte jistě proč, ale tak...něco bych pro vás měla. Takovou menší dohru.

... poté co jsme se se Ženou doplazily do školy, zasedly jsme k internetu. Bylo devět...Samec nikde. O polední pauze jsem se klikla on-line na jednom nejmenovaném serveru a ejhle, kdo to má takový hezký nápis na zdi (a jsem usvědčena z používání oněch stránek).

Žena pro Samce: " veřejně bych ti chtěla poděkovat za krásnou noc plnou experimentů a zážitků..............nikdy na to nezapomenu............to fakt ne.............."

konzervace pod výkřikem do modrého světa:

DaDa: "já taky ne...Samko fakt díky...celý den je díky Tobě krásnější....."
Treska: "ja ti taky dekuju... sice sem tomu nebyla primym svedkem, ale i to vypraveni stalo za to...:-D :-D :-D "
Samec: ":D hej já sem byl uplne ožralý, se omlouvám koblížkom :D" ( toto je důležitá věta :-) vysvětluje téměř vše)

Žena: "no, ja jsem si vsimla...diky moc no.....spíš jak horolezec......prijdi si pro výprask...!!!!!!"
DaDa: "zalehla ťa chorá sviňa? :-D :-D :-D"
Samec: " :DDD saaakra"

Samec světu: "Ty vole...toto byla zas akce...no na tu šou doma dlouho asi nezapomenu :-D"


konzervace pod výkřikem do modrého světa

DaDa: "a co uřízlý prst, dobrý? Nebo si ho snědl s těma vajičkama?"
Samec: "jak víte že mám pořezaný prst?? :D"
Treska: "to ví asi víc lidi :-D"
Samec: "hej neee :D"
Samec: "za vama pak dojdu a budete mi to muset povykládat děvčata... ty vogo ja su olaf :D"
DaDa: ":-D jo, dojdi, ja si to taky ráda poslechnu eště raz"
Treska:"kdo nee... lol tydne ... :-D"

A co tady z těchto, pro nezasvěcené asi naprosto nesmyslných, konzervací plyne? Že byl Samec zpitý jako doga*


Z tajných zdrojů vím, že milý Kapraď provozoval slovácký trojboj a smíchal víno se slivovicí a pivem. A to je základním předpokladem k pozbytí soudnosti v hodinách po požití, a ke ztrátě paměti po probuzení. O kocovině nemluvím... ta hovoří sama za sebe.

Nemilá zpráva na závěr, po které Samec pozbyde veškerých vašich sympatií (pokud nějaké kdy měl ;-) ), nedodržel slib daný Koblížkům. Nepřišel, neodprosil skutky své na kolenou, nepohovořil...a to je daleko horší než, že tehdy přišel, konal a hovořil.


*doga...to mi připomíná jednu básničku od Plíhala:

"Máme samce dogy, je úplně grogy. Celou noc byl u fen a teď žere Brufen"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)