pondělí 19. července 2010

Fryštenský...

...ty seš takovej vůl!
"Ovesná vločko, ty si taková kráááva." Přiznávám se, byla jsem dnes nakupovat a byla jsem na sebe hrdá, a to byla ta chyba. Nejen, že mi dala paní v obchodě nugátovou Horalku místo burákové, ale ona mi místo čtyř velkých plechovek kukuřice, dala čtyři velké plechovky hrášku...ehm a já si toho nevšimla. Až teď, doma je vybaluju a taťka:"tys koupila hrášek?" Já:"ne, to je kukuřice..." pak mi to došlo a zazněla věta z nadpisu. Z toho plyne ponaučení, že bych neměla nakupovat. Směju se a stydím se.

Ale jinak jsem misi splnila úspěšně, mám plavky, dvoje, heč jedny na plavání a jedny na "vystavování," to znamená v překladu: jedny jednodílné a jedny dvoudílné. V těch plavacích se budu, myslím, aj sprchovat. To jest maličkost neb Žena spala s novýma botama v posteli po dvě noci.

V kuchyni právě probíhá následující rozhovor:

maminka: "Do kdy má ten hrášek trvanlivost?"
Pája: "Do roku 2014"
maminka: "Dobrý, do té doby stihneme vymyslet něco v čem je tak kilo hrášku"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)