pátek 2. července 2010

A do třetice

...všeho dobrého i zlého aneb...když se rozepíšu nedokážu přestat.
Zdál se mi onehdá k ránu sen. Měla jsem v něm spoustu blonďatých dredů. Nespala jsem a ty dredy nebyly moje, i přes to, že mě šimraly na krku i holých ramenech.

Tato událost mi asociuje další myšlenku, byly to mé obavy o střechu nad hlavou v Brně (zdravím Jodida a pana K. pořád mi leží v žaludku ;-), které jsem vyjádřila v dialogu se Samcem Kapraděm odehrávajícím se v džungli divů, pokoji nad schody:

"Víš, já bych se nerada budila každé ráno v jiné posteli."

A ano, všechny tyto myšlenky mají návaznost na tyto verše...

Tímto jsem si vám dovolila zprostředkovat dění v mojí hlavě během balení batůžku (ne batohu) na RfP. Řeknu vám, už mám cestovní horečku a jsem pěkný haluzák - haluzačka :-) neb jsem si sehnala odvoz zpět, téměř domů. A po výměně několikati e-mailů se slečnou, která by mne vzala autem, jsem zjistila, že je to bývalá spolužačka ze základky mojí bývalé spolužačky ze střední školy (a také bývalé spolubydlící).


Ne, není to pratetička mého synovce, vnuka mého bratra, v podnájmu u mojí babičky z devátého kolene, ale je to haluz.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)