pondělí 3. ledna 2011

Do nového roku

...s nově pohřebním vzhledem.
Konzervativní jak vepřová konzerva do rizota, dokonala odrážející stav mé mysli. Konečně symbióza. Rozverná a barevná ovesná vločka se vrátí, ale sama neví kdy. Zatím se schovává v ulitě (ne, nenastěhovala jsem se ke ŠneGovi).

Ač to ten optimista ve mně nerad vidí, stejně to řeknu. Nový rok bude pravděpodobně o dost komplikovanější než ten, který zmizel za všemi ohňostroji a pozvracenými toaletami. Vidina zkoušek, na které nemůžu být připravena i kdybych se stavěla na hlavu. Komplikace v podobě akce O.S.S. (O. se stěhují), jak jsem pokřtila změnu bydlících poměrů v mé domovské základně. Což sebou nese nezbytnost nejen letní brigády, ale pokud možno i únorového přivýdělku.

Ano, pokud se mi podaří složit všechny zkoušky včas, budu mít od konce ledna do konce února měsíc volna. A vzhledem k O.S.S. bude každá libra, dolar, euro či koruna dobrá. Nevíte o práci pro osobu nevalné fyzické kondice s lachtaníma rukama?

Dále bych chtěla zmínit, že mi kryska Jůlie málem ukousla ukazováček, protože jsem jí na něm neprozřetelně naservírovala kousek Lipánku. Mé milé dítko prospívá, jen je teď nachlazena. Předbíháme se ve pčikání. "Ešjů!"




To mi připomíná, že by bylo záhodno popřát Vám všem, milým i nemilým čtenářům mého zápisníku, do tohoto roku hodně zdraví a pevné nervy. Sobě to přeji také. Zítra mi, prosím, držte pěsti. Útočím na kolokvium ze slavistiky. "Hip, hip."


Skokana, když ještě žije, ujímá se policie.

(Zdeněk Jirotka, Saturnin)

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)