čtvrtek 20. ledna 2011

Varování

...aneb Nezapomeňte na...na, na naaaaaaaa
...teplé spodní prádlo a RUKAVICE! Včera jsem pekla lasagne a zveřejnila o nich článek. Leč, a za to se stydím, nevarovala jsem vás. Tak to učiním teď:

Při vyndávání pečící misky z trouby si na ruce, pařáty či hnáty dejte rukavice!

Chňapka v kombinaci s utěrkou nestačí! Doporučuji pořádné kuchyňské rukavice až po loket. Takové, jaké máme doma. Pěkně tlusté, s teflonem. Pokud si je dáte při každé manipulaci s troubou, nebudete jako trouba (či jako vločka) předvádět prázdnému bytu Tanec svatého Víta a topit pravou ruku v umyvadle s ledovou vodou.

Spálenina nyní vypadá jako ta křupka s červeným středem a bílým okrajem. Měsíčkovou mastičkou jsem opatlaná permanentně a usínám à la Nyana v bažině zavalená zubrem. Znáte Lovce mamutů, ne? Jeden z prvních obrázků je ruka trčící z bažiny. Mohla bych stát modelem (verze pro Jodida: "modelkou").

Dvě věci naplňují mysl stále novým a vzrůstajícím obdivem, čím častěji a vytrvaleji se jimi přemýšlení zabývá: hvězd­né nebe nade mnou a mravní zákon ve mně. (Kant)


Dvě věci naplňují mysl stále novým a vzrůstajícím obdivem, čím častěji a vytrvaleji se jimi přemýšlení zabývá: lidská blbost a nepoučitelnost. (ovesná vločka - reakce na epizodu spálenina)


Komentáře:

1 Bublinka | Web | 20. ledna 2011 v 15:07 | Reagovat


Apoň vím, že nejsem jediný nemehlo
2 Kamm | Web | 20. ledna 2011 v 16:14 | Reagovat


Je tak uklidňující přečíst si, že nejsem jediné kopyto, které by jednalo stejně. Jinak dobrý blog, jdu to tu prozkoumat víc. :)
3 girli | Web | 20. ledna 2011 v 16:22 | Reagovat


já si dokázala spálit mou sedínku o žehličku...a to tak, že nechutně bolestivě...kdo dá víc? :)
4 PorkPie | Web | 20. ledna 2011 v 16:34 | Reagovat


Děkujeme za varování,dám si pozor
No,ikdyž...s mým štěstím a ooohromnou šikovností na to nebudou stačit ani ty rukavice
5 Baffka Mc Tees | Web | 20. ledna 2011 v 16:37 | Reagovat


Dakujem, za varovanie Budem si to musieť niekam zapísať...
6 Chiara Povera | Web | 22. ledna 2011 v 12:58 | Reagovat


Já jsem propálila rukavici. Na chatě máme plotnu. Dala jsem na ní ruku a puf... rukavice byla z poloviny přiškvařená na "plotně" a já dostala sprda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)