čtvrtek 6. ledna 2011

Dobrá rada

...aneb Obětí zločinu snadno a rychle.
Mí milí. Bylo, nebylo, byl, nebyl. Jeden takový chlapec. Říkejme mu Pepa, protože se tak jmenoval. Byla, nebyla, a ještě pořád je, jedna holčička, nechává si říkat vločka.


Pepa a vločka spolu (s dalšími třemi osobami) bydlí/bydleli. A milý Pepa vynašel další báječný způsob (kromě špinavého nádobí, chození po bytě v botách, apod.), jak donutit vločku k tomu, aby na něm vyzkoušela svůj vánoční dárek - obrovský, geniálně ostrý (Jodidův ukazováček to může potvrdit) NŮŽ.


Rozdíl mezi bohemistikou a slavistikou je zřejmý. Vy, kteří si nejste jistí, strýček Google (ET, strýček Gůgl je báječné slovní spojení) vám poradí. Pepovi to jasné nebylo. Za normálních okolností bych mu odpustila, ale on věděl, že studuji BOHEMISTIKU, on věděl, že mám u předmětu Úvod do slavistiky v ISu červené políčko, a i přesto mne nazval SLAVISTKOU!!!


Neodpustitelný zločin ve spojení s nevyneseným odpadkovým košem (po milionpáté), třítýdenní plísní na čaji v čajové konvici a zdviženým prkénkem na záchodě mě donutily jít do krajnosti...

...přeřízla jsem mu gumu od trenýrek.

Co na tom, že žádné nenosí, a že ta plíseň v konvici od čaje nebyla jeho. Už jen ta představa mi ohromně ulevila. Takže, pokud se chcete dožít mého úspěšného zdolání studia bohemistiky, nenazývejte mne slavistkou.


PS: plním sliby, říkala jsem vám, že se ozvu, i když tu slavistickou slávu prokaučuju

Komentáře:

1 Sikar | Web | 6. ledna 2011 v 20:07 | Reagovat


buď ráda, že slavistkou a ne sparťankou...
2 miralen | Web | 6. ledna 2011 v 20:21 | Reagovat


Geniálně ostrý. 
Četla jsem genitálně. 
Sakra.
3 ovesná vločka | Web | 6. ledna 2011 v 20:22 | Reagovat


[1]: jedině Kometou
4 ET | Web | 7. ledna 2011 v 23:16 | Reagovat


Jsem ráda, že nejsem sama, kdo lpí na tom, aby jeho blízcí tušili co studuje. Hrozně ráda bych se dožila doby, kdy aspoň někdo nepovytáhne obočí při zmínce, že studuji knihovnictví (A to se studuje? A co tam děláte? Čtete knížky, ne?) 
Až mi zas ňákej čtenář řekne, jakou mám krásnou práci, že si můžu za pultem celej den číst, vypálim mu oko laserovou čtečkou. Tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)