středa 23. června 2010

Zavazedla a společnost

...ČD = Čekáš Dlouho? Čekej Dál! Času dost. Časem dojedeš...
K psaní mě inspirovala ET svým článkem. Taky mám své batohové a taškové stálice, co se týče obsahu oněch zavazedel.

zavazedlo od slova zavazet

Největší hvězdou jsou papírové kapesníky v různém poločasu rozpadu. Ty se taky objevují po kapsách oblečení umístěného do koše na špinavé prádlo, následně v pračce, poté se jejich kousíčky octnou na všech kusech oděvů, které měly ty smůlu a praly se s fenoménem "kapesník v kapse" a následně jsou mi, tyto papírové kapesníčky, servírovány na talíři, kde je mám tak dlouho než maminka na incident zapomene, aby mohla být opět (asi za tři týdny) nemile překvapena bílými žmolky.


Já je vyndávám, čestný skautský...ehm, co na tom, že nejsem skaut. Čestné kynologické zní přece jenom trošku divně a navíc...nejsem členem kynologického svazu, ikdyž:"dá se členství dědit?"


Zítra, raním vlakem, vyrážím do Prahé. Cesta bude daleká, Kmotra budu mít přečteného už v Hranicích, křížovky nemůžu luštit navěky a tak mi nezbývá než doufat v "setkání." Co to je? To je taková věc, kdy se mi dvakráte na cestě do Prahy podařilo zakotvit nebo být už předem ukotvena v kupé s jedním dredatým klukem? mužem? ogarem! mladíkem :-) jehož dredatá hlava a kniha v ruce mi skýtaly mnoho podnětů k přemýšlení a snění ;-) :-D


Jako zavazedlo se vzhledem k velikosti svačiny a množství vody v lahvi jeví nejvhodněji batoh. Ale máme tu nepatrný problém, můj "milášek" má rozjetý zip, který sice v normálním provozu funguje, ale v metru, Praze a davu je naprosto nepoužitelný. Naštěstí má maminka stejný exemplář, s tím rozdílem, že zip je plně funkční. Juch, juch. Teď ještě vyndat maminčiny kapesníčky a klíček z kapsy (má je tam natrvalo ustájené), protože se bojím, že bych je vytratila někde v tom mumraji velkoměsta a doma bych opět upadla v nemilost ;-)


A teď si tam jen nastěhovat mé nezbytnosti: zmuchlaný balíček Orbitek (modrých, které nemám ráda), tři balíčky kapesníčků (mám alergii nevím na co), sponky do vlasů (které nepoužívám), balzám na rty (nutný, bohužel), mobil (pouze jako časomíra), MP3 (cesta je dlouhá), deštník (předpovědi počasí nevěřím, jistota je jistota), blok, propiska (vždy s sebou), futrál na brýle, ve kterém se ukrývají hrací kostky :-D sáčky, jízdenky (pro ztížení orientace), spoustu drobků, shnilé kiwi (to tam měla maminka!) a ještě takovou kulatou malou krabičku s tuhým parfémem (pocit jistoty), nůž a klíče (klíčema se ubráním spíš). A to je snad vše, doufám, že se tam ta svačina vleze :-D


A ještě malý poznatek k "ručním" zavazadlům:
čím menší taška, tím větší binec uvnitř. Hlavně pokud má, jako ta moje, protrhlou podšívku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)