sobota 12. června 2010

Jak poznáte...

...krásu ženy? Postup je prostý, Váňo... (kniha pana Vojnoviče na mně zanechala následky).
Nemusíte ženu odličovat, ani jí cuchat vlasy, stačí ji navléct do montérek a hned víte na čem jste. Najednou zmizí oblečení, které skrývá nedostatky a vyzdvihuje přednosti. Před vámi stojí něco modrého a nad tím téměř levituje hlava. A v obličeji je veškerá krása.


Když jsem přišla druhý den z práce domů, první věta byla: "týjo, mami, tam ti dělají tak hezké baby." Výraz baby není hanlivý, to jen tak naokraj. Byla jsem naprosto unesena. Sama navlečena v modrém pytli, pozorovala jsem tváře ostatní těl v modrých vacích. Největší koncentrace mladých a krásných ženských je v továrnách. A v Austinu je jich nejvíc u pilulí. Trochu nám to tam kazí Petr, ale co naděláme, aspoň máme do koho rýpat :-p Různé barvy vlasů, různé tvary tváří, různé oči...každá jiná, každá krásná, každou bych si vyfotila (toto berte jako vysvětlení mé fascinace, orientována jsem jiným směrem).


Po pár dnech jsem učinila další objev. Továrna je také líhní žen se "staromódními" účesy. Během pár chvil jsem absolvovala exkurzi do let před rokem '89. Potkala jsem dva květáky (vlasy mírně vlnovité, vyfoukané vzhůru, pozor neplést s trvalou), několik trvalých (žena vypadá jako by měla místo vlasů petržel), větší množství žen s vlasy na "kluka," kdy je porost hlavy až po uši velmi krátký a směrem vzhůru je jeho délka větší a vlasy trčí nahoru, tento účes by se dal nazvat květáčkem a jako zlatý hřeb polední pauzy se zjevila žena, kombinace květáku a dlouhých krásných černých vlasů. Na vrcholku hlavy květák, od půlky hlavy dolů dlouhé vlasy, ofina vyfoukaná nahoru. Cítila jsem se trapně s mým vyholeným krkem (před měsícem to byla půlka hlavy) a dluhýma vlasama vepředu.


A jako bonus bych uvedla malou kulatou pleš na šošolce hlavy Petra, který se pyšní dlouhým hárem barvy světlé myší šedi. Není blond, ale ty vlasy su eště světlejší než moje (ET pochopí, hihi).


"kdo nic nemá, neplatí daně"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)