úterý 7. září 2010

Užijte si prázdniny...

...zdá se vám, že mluvím z cesty? Možná se vám to nezdá.
aneb...proč bych si ty prázdniny neužila, že? Přátelé, celé tři měsíce jsem pracovala jako šroubek, ba jako šroub. Těšila jsem se na dva týdny volna v září, než mě sežerou vrata Masaryčky. Dovolená u moře byla zamítnuta, i vyrazili jsme do termálů. To bylo před třemi dny. A teď jsem zpět.


V křeči drtím zubama tužky a "užívám" si dovolenku. Podnikla jsem menší maraton po nemocnici, poseděla u ultrazvuku, vyslechla si čtyřikrát otázku:" a nejste těhotná?" (ne nejsem) abych se nakonec zakutlošila doma s antibiotikama a kapkama proti bolesti. Tímto děkuji mamince a ta-ťuldovi, kteří tento maraton absolvovali se mnou.


Nutno říct, že by si zasloužili metál. Neb tatínek je téže nemocen, a rýmečka to není, má drahá Pája se dnes vrací domů z internátu neb je jí nevalně (tatáž choroba jako u pana otce) a maminka se o tento polní lazaret stará.


Takže vás zdraví (ha, ha, ha) ovesná vločka z hlubin postele. Útěchou mi jsou knihy převedené do mluveného slova a taky záznam divadelní hry České nebe. Díky za Cimrmana.


"Přeji vám ničím nerušené svačinové přestávky!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)