úterý 14. září 2010

Pralesní liga

Přátelé, kamarádi, drazí méněcenní...
...dlouho jsem nic nenapsala a zrovna tady totok mě pobavilo. Jsem už v rekonvalescenci, schopna pohybu i pohledu na monitor, tak toho plně využívám. Dnes jsem pročítala noviny a zrak mi padl na malý titulek, že Baník má hrát ve Slavičíně. Fotbal nesleduju, nevím, kdo s kým jakou ligu hraje, ale tady mě zaujal ten Slavičín.

Na mojí milované umprum studovalo a studuje několik slavičínských ogarů a zřejmě tam mají dobrý oddíl, protože Kubánec, Peca i Píchač jsou blázni k pohledání (doufám, že cítíte tu kamarádskou něhu s jakou jejich jména vyslovuju, jak se jimi chlubím). Zato Slavičín je s odpuštěním díra světa. A to tam mám coby kamenem pračlověk vrhl.

Titulek bych přešla bez povšimnutí, kdyby se se z kuchyně neozval tatínkův hurónský smích: "Slavičín porazil Baník." Směju se taky a žhavím idnes.cz. Stále se hihňám. Při čtení diskuze jsme v křeči. Smích léčí, proč si jej nedopřát. Dovolím si vám zprostředkovat pár nejlepších komentářů.

Klasik by řekl - TOTO :
Nějakej minerálka pohár nás - NEZAJÍMÁ !!!!

tady tento stojí za to přečíst ikdyž je delší:
Press Release z Ostravy:"Slavicin je velmi kvalitni muzstvo, ktere by dokazalo porazit temer kazdy prvoligovy tym(s vyjimkou asi 14 tymu!).....Dnes bylo stesti na druhe strane a tak to asi bude pokracovat az do konce sezony....Nastesti mame hodne fanousku, kteri s nami pujdou i do hrobu(coz bude velice brzy) a jejichz inteligence je v prumeru asi tak vysoka, jako pocet golu, ktere jsme behem teto sezony vstrelili!!!!".......Tak to me pobavilo, ze porad maji tolik humoru!!!

a reakce na něj:
STS Slavičín-no zřejmě slušnej oddíl.

a další v podobném duchu i s vláknem komentářů:

Slavičín
Zřejmě slušnej oddíl Jsem se musel podívat do mapy, kde to vůbec je

Re: Slavičín
Nastoupil i Koudelka?

Re: Slavičín
Ne, ten měl zrovna kritickej den

a další kousek:

A vubec cela liga a cesky fotbal mi pripomina titanik - nahore se tanci a dole se uz topi..............

Re: Ostuda
A divíš se že my tančíme, když se Baník topí?

a aby se tu nerýpalo jen do Baníku:

Re: Bídný výkon hráčů Slavičína
A to ještě schválně všechny penalty kopali doprostřed,aby alespo ten ostravskej golman něco chytil..ovšem marně

A ten nejlepší na závěr:

Buchacha
Njn kluci ostravský, jak se do lesa Sparta, tak se z lesa Slavičín


A teď jen malý dovětek. Slavičín hraje tzv. pralesní ligu, čili ligu třetí a co hraje Baníček, to si zjistěte sami. Slavičínu fandím kvůli soudržnosti s umprumákama, Baníku fandím tehdy, když hraje se Sešívanýma (Slavie) či Sparťany. Tak mě prosím neukamenujte za to, že z nich mám teď legraci. A ptáte se, co fotbal u nás? "Můj" tým je momentálně na 14.místě nějaké tabulky, tak se nemám co chechtat :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)