pátek 24. září 2010

Brno...

...je město (určitě jsem vás překvapila).
Je to město na jihu Moravy. Už jsem se vám zmínila, že jednoho dne (neříkám, že krásného) skončím minimálně u hranic s Rakouskem? V Brně je podzim. Překvapilo mne to. Pak mi došlo, že už je konec září. To mě uvedlo do stavu vytržení. Konec září a já teprve začala "chodit do školy" (dá se jedné přednášce říkat chození do školy?).

Toto vše píšu v autobuse (divné, že?). Do bloku politého (ne-poblitého) smetanou. Naštěstí už nemá slepené listy. Smetana skončila v koši. Což nevadí, protože ji nahradil Jogurt. Asi o den později. Byl sněden. Musel být sněden. Nejen proto, že nám na privátě nefunguje lednička. Stejně jako internet. Též postrádáme vysavač. Ale pozor, už mám postel! S tím jsem nepočítala (díky, Ježku). Byla jsem smířena s představou spánku na karimatce a ve spacáku. A najednou jsem byla v Ikei. Premiéra. Šok. Zmatené procházení obývacími pokoji, které nejsou obývány.

A pak byla noc a já zírala do stropu ležíc na mojí nové posteli (ne, nemontovala jsem ji sama, využila jsem krás výměnného obchodu - za půl litr piva jedna postel ve složené podobě). V hlavě mi levitovala mrkvola. Ležela v parku, kousek od lavičky a já zjistila, že mi začíná ležet i v hlavě. Dalo by se říct, že v Ankh Morporku právě začal koncert Howling Rocks. Někdo někde ukousl kus času. Odpoledne zmizelo a zůstala jen Roláda.


she found her broken wings


PS: určitě jste si všimli, že hodně gestikuluji, když s vámi mluvím


Komentáře:

1 *Ona | Web | 24. září 2010 v 16:04 | Reagovat


xD *Představuje si tvůj sešit*
2 Modrooká | Web | 24. září 2010 v 17:41 | Reagovat


Gratulace k posteli, ne-lednici, ne-vysavači a ne-netu, ono se to čase podaří vyřešit ;) taky jsem zahájila školní rok jednou přednáškou - hned při tý další mě skolila nemoc :P v pondělí to jdu zkusit znova
3 Kaunaz Isa | 24. září 2010 v 19:23 | Reagovat


Jogurt a Brno prostě patří k sobě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)