čtvrtek 16. září 2010

Shrnu si to...

...ať v tom mám pořádek.
...zdraví vás dívka s pandíma očima, bez pěti kilogramů a několika litrů svěžesti. Jak bývá u žen zvykem, oněch 5kg zmizelo převážně z hrudi a ne z boků. Jsem ve stavu rekonvalescence a neschopnosti vydržet déle bdělá a akční. A v tomto stadiu jsem prosím stěhovala peřináč do třetího patra v domě, kterému budu do budoucna říkat "náš barák" a tomu bytu, kde zakotvil onen peřináč, "náš privát." Ano a tak se v Brně vyskytují dvě krabice mého bince a jedny boty, které mi říkají pane. Dostavila se ale komplikace v podoběneexistence jakékoli postele v blízkosti privátu. Můžu se k někomu do postele nastěhovat? Nemůžu, důvod je prostý. Znám výši takového nájemného a na triko si ho nevezmu. A tak hledám postel...

Teď momentálně šílím z ISu (informační systém naší školy) a tímto zdravím ET a taky Jodida s Kaunazem. Doufám, že předměty už mám zapsané, v angličtině se mi povedlo udělat nějaký test, který mi na rozloučenou sdělil, že jsem na úrovni B1. To mě potěšilo, protože se považuju za angličtinářského neandrtálce (Kaunazi nečti to!). A to je asi tak vše, ehm.

Pestrobarevný život mě teprve čeká. Čím blíž je Brno, tím blíž jsou průšvihy, maléry, ztráty orientace a třídních knih. Blíží se chvíle, kdy budu prosit budík aby mlčel, kdy budu čučet v noci do stropu a hlavou mi budou proplouvat různé fráze a souvětí naprosto spolu nesouvisející. Blízko jsou i chvíle, kdy budu poznávat nové lidi...a oni poznají mne.


welcome to the hell


Komentáře:

1 ET | Web | 17. září 2010 v 22:37 | Reagovat


Zdravím, já se zatím v klidu děsím
2 Kaunaz Isa | 18. září 2010 v 20:54 | Reagovat


Welcome to Brno :P

Už se těším, až přijdeš na dýmku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)