středa 9. října 2013

21.den

Včera jsem snídala na Špilasu, dneska s KISKem. Součástí Motivačního kurzu totiž byla i vědomostní soutěž pro družstva a já byla čirou náhodou členkou a mluvčí toho vítězného. Jakožto cenu jsme získali šanci snídat s modlami KISKu ;-) Dala jsem si holandský toust, seděla vedle šéfa šéfů a princezny Zeldy. Aby nedošlo k omylu, chlapec s buřinkou není princezna Zelda, i přes to, že princezna je spíš princ.


Po snídani, která trvala skoro až do oběda, jsem se vydala obnovit svou registraci v Moravské zemské knihovně. Zároveň to byla svatá mise, protože Zelda neměl ani kartičku! Že jsme tam potkali jeho Světlou minulost a automat na kafe, to už je skoro z ranku fantasy literatury.

Vanilková čokoláda v pátém patře.

A když už jsem byla v tom procházení se, stavila jsem se k Zeldovi a jeho Temné minulosti pro židli, která mi byla nabídnuta, když jsem si posteskla, že stůl už teda mám, ale sedět jaksi není na čem. Tímto ještě jednou děkuji jménem svým i jménem své sedinky.

Jen tak si posedět.

Prostě den, jak má být.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)