čtvrtek 3. října 2013

14.den


Fotografie vám možná bude připadat snídaňová, ale skutečnost se blíží pozdně odpoledním hodinám, neb onu zázračnou rouru, tubu, pixli od Mixitu jsem si vyzvedávala s Jodidem. A toho jsem po noční  opravdu nechtěla budit jen proto, aby si se mnou udělal výlet do Sklizena u Semilassa. Já vím, mohla jsem jet sama, ale to velkoměsto mě děsí ;-)


Díky, Pájo.
Překvapila svou velikostí.



To bylo totiž tak. Jednoho zářijového dne měla jedna nejmenovaná ovesná vločka svátek. A protože má báječnou sestru, dostala o  nějaký čas později poukaz na sestavení vlastního müsli v Mixitu. Jsou tam samé dobré věci:
 Ahmed - amaranth a med
  • Borůvky 
  • Brusinky 
  • Datle 
  • Lískové ořechy 
  • Makadamové ořechy 
  • Mandle plátky 
  • Čokoládové hobliny mléčné
Nu a protože jsem si onu božskou manu vyzvedávala ve Sklizenu, kde mají spoustu onakých věcí, koupila jsem si druhou část snídaňového tandemu: jogurt. Kozí a byl i bio, ale na to já moc nehraju. Hlavně, že byl kozí a moc dobrý. Další hezká rána zaručena.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)