úterý 8. října 2013

20.den

Základem každého dne je pro mě snídaně. To už víte. A snídaně na krásném místě ve společnosti milých lidí vám zpříjemní ještě několik dalších dnů. Dovolte, abych vám "představila" sestavu, jež se zúčastnila Snídaňového šáňa na Špilasu.

Hezký den, přejeme.

To se tak v devět ráno vezme termoska s čajem, láhev bublinek, skleničky (extrémně důležité, musíme se držet na úrovni), kousky jablka či hrušek a hroznová šťáva, co ještě včera byla šťávou, ale pak se záhadně proměnila v burčák. K tomu muffiny, skořicové šneky a další pochutiny. A taky grupa lidí, co jsou trošku divní. Ani BeBe neudělá váš den tak krásný...

Mám ráda voskovaný papír. A konečně se mi podařilo sehnat vzor, který aspoň přibližně vyhovuje mému estetickému cítění. Pochopte, nemůžu zvracet pokaždé, když si budu brát ze skříně oblečení. Kéž by se mi stejně jednoduše podařilo sehnat přehozy na křesla, záclony a závěsy.

Ještě nějaké voňavé "mejdlíčko" ;-)
Jak jsou některé dny na události chudé, některé jsou bohaté. Do třetice všeho dobrého, abyste si nemysleli, že nestuduju, tak studuju. I když trochu jinak, než je zvykem. Jsem ráda za to, že MU je zrovna tou moderní univerzitou a některé předměty jsou vyučovány nejen jako e-learning, ale i formou webinářů. To znamená, že já umývám nádobí a z monitoru se na mě "dívá" přednášející a  online hovoří na zajímavé téma.

Studiu zdar!


Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)