úterý 13. března 2012

Nakreslila jsem březen

... aneb Měsíc knihy a čtenářů.

To máte tak, když si vygenerujete adresu na postcrossing.com a dotyčná adresátka si žádá pohledu, který by nějak zpodobňoval svátek slavený v měsíci, kdy kartičku posíláte. Valentýn ráda nemám a tak jsem si počkala na březen, měsíc můj nejmilejší. 

Nebyla bych to já, kdybych se nerozhodla pohled sama stvořit. Nedávno jsem kvůli jednomu rozpárala plyšového králíka (byl růžový). Tentokrát nikomu ublíženo nebylo. Slečna adresátka psala, krom výše zmíněného, že má ráda lišky a ježky. Přidala i odkaz na galerii, kde měla pohledy buď s liškama, nebo s ježky. 

Tak proč jí nezamotat hlavu a nevrazit tam obé najednou, že?



Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)