pondělí 9. srpna 2010

Pijáci (nejen) krve

jsou pěkně žíznivé potvory.


Pravda, nemám s nimi osobní zkušenost (zuby na zuby, tváří v tvář). Pokud seupíři neříká i komárům, to bych pak měla zkušeností habakuk. Obzvlášť s těmi infikovanými pijany. Jak to poznám? No, není to nic těžkého, když vám stehno nateče do dvojnásobné velikosti a ani "všemocný" Fenistil nezabere. Ale zpět k těm, snad nejznámějším, upírům.

Ano, znám ságu Stmívání, ale skalní fanoušky určitě zklamu. Knihy jsem nečetla (stačily mi úryvky předčítané Pájou), zato filmy jsem viděla všechny. Moc jsem si u nich odpočinula a zasmála se (nekamenujte mne). Herectví pomálu, děje nemnoho, ale zato Jacob...hmm, kočka si mlsně olízla rty a zaplakala nad prostoduchou rolí onoho mladíka. Takže, než upírkou raději vlkodlačicí, taky si ráda kousnu, ale pít krev zrovna nemusím.

A teď mí mnohem oblíbenější upíři, hihi. Znáte MASH? Znáte ho dobře? Jak moc dobře? Dobře, dobře, určitě znáte. A proto si vzpomenete, v kteréže to epizodě vycucli Hawkey s Traperem Franka? A on měl ten fantastický sen, že je limonáda a někdo ho vysál brčkem? Kdo ví, nechť odpoví, protože já si ani za bohy nemůžu vzpomenout. Odměnu si navrhněte, já ji zvážím a případně udělím.To bychom měli NEJ upíry.

A teď poslední druh upírů, zove se: upíři emocionální. Takoví se živí emocemi(energií a pocity) ostatních lidí. Přiznávám se, občas k nim patřím (s trochou nadsázky). Ráda se živím dobrou náladu svých kamarádů, kterou poté zase přiživuji. Ale jsou i chvíle, kdy cucám náladu špatnou abych já měla tu dobrou.

Víte, jsou to slabé chvilky. Nesvítí měsíc, ovesná vločka se sype z krabice a je topena v mléku. V takových chvílích sosám, co to dá.


Komentáře:

1 Botan | Web | 9. srpna 2010 v 20:09 | Reagovat


lol tak to mash asi bude dobré...takéto vysávanie "brčkem"
2 I ♥ TWILIGHT | Web | 9. srpna 2010 v 20:11 | Reagovat


Ahojky, chtěla jsem se tě zeptat, jak si udělala nahoře že ti tam běží ten text? děkuji :)
3 Sikar | Web | 9. srpna 2010 v 21:10 | Reagovat


Limonáda... to mi připomíná jeden dáíl Star Treku Nové Generace, kde má Dat vidiny, že má Riker v hlavě brčko, jímž mu doktorka saje krev...
4 Ina | Web | 9. srpna 2010 v 22:55 | Reagovat


Taky jsem údajně vysála svého ex manžela. Psychicky. Nicméně mu to duševní bezkrví velice svědčí. Takže patřím k těm hodnejm upírům. V každým případku, v tomhle literárním bahně, který se Blogem s tématem týdne prohnalo jak záplavy na Liberecku, by lidem jako Ty měli stavět pomníky, neb mám obavy, že jich je nebezpečně málo. Díky.
5 ET | 9. srpna 2010 v 23:30 | Reagovat


Momentálně již týdny sosám mrzutou náladu, aby mně osobně bylo ještě teskněji. Lehce masochistické a ryze dívčí. Až já jednou dospěju, opustí mě pubertální citová rozháranost a dostanu rozum, samou radostí ho zase ztratím.
6 jakostni | 10. srpna 2010 v 19:59 | Reagovat


[4]: děkuju za kompliment, opravdu mě potěšil. A přeju příjemnější sosání
7 Pája | Web | 10. srpna 2010 v 21:58 | Reagovat


4. Bakteriologická válka - pěkný den a goooooooooogluj
8 Kaunaz Isa | E-mail | Web | 12. srpna 2010 v 5:54 | Reagovat


Tak upíři jsou už i tady? Stmívání jsme viděli proto, abychom se měli čemu smát (a taky je čas od času třeba vidět něco hodně nekvalitního, tříbí to náš vkus).
O emocionálních upírech jsme slyšeli (mezi jogurty se naštěstí nevyskytují).

Lepší než upíři je být Jodidem. Ten se s tím nijak nepáře, Jodid krade. A všechno, co se mu zrovna hodí (většinou je to kafe).

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)