sobota 21. srpna 2010

Malá šifra

...nejsem si jista jestli vás trápí obavy o mé zdraví, život či životnost. Pro ty z vás, kdo už jste zakoupili svíčky na hrob, mám špatnou zprávu. Pro ty, kteří trnou obavami o mé žití, mám zprávu dobrou: "žiju"

Pomalu se blíží ke konci mé působení v továrně na výbušniny, pomalu se blíží ke konci prázdniny. A nejpomaleji se blíží Brno. Připadá mi jako fatamorgána na obzoru. Připlazím se kousek blíž a jsem uprostřed pouště. Zase. Mám téměř vše. Jediné co postrádám je čas. Zanedbávám blog. Omluvila bych se, ale nevím komu. Než nekvalitní články, jak už jsem jednou psala, radši žádné články. Pojem kvalita je však diskutabilní. Mám pro vás krátký vzkaz, taková malá šifra. Zapojte fantazii. Jsem zvědavá, co vás napadne po přečtení následujících řádků.

Ráda bych se vrátila tam, kde voní tabák a zelený čaj. Tam, kde dým se vrací do cigaret a v noci voní jahody. Někde tam, mezi náhrobky, se schovává moje štěstí.


Potěšte zvědavou vločku, napište mi, co vás napadlo. Hasta la vista y buenas noches


Komentáře:

1 Daniel Corbeau | 22. srpna 2010 v 20:31 | Reagovat


Mě něco napadlo. Já vím, že víš, že já vím, že mi víme. 
Dnes jsem byl v obchodě na instantní polévku a místo toho se v hrnku mísilo tohle. 
Na radost: 
http://www.youtube.com/watch?v=kGRdaRujDKg 
a na melancholii: 
http://www.youtube.com/watch?v=164jS1qnCU0 
prý si mám namíchat podle chuti, ale já stejně u každé myslel na tebe.

2 Johanka | Web | 1. září 2010 v 21:01 | Reagovat


Napadá mě tolik, stěží ty myšky myšlenky pochytat... 
Mexiko a čajovna s Borisem, taky Alexy brigáda ve Španělsku, noční písničky na přání s podivným tabákem bez nikotinu a bublající vodnicí...a taky jsem si vzpomněla, jak jsem s Michalem v šestnácti spala na hřbitově a sahali jsme na ruku Alfonzi Hrbickému, protože mu odstávala ta deska na hrobě, která nevím, jak se jmenuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)