čtvrtek 29. dubna 2010

Nemůžu mít vše, že?

...tak volíbol jsem si dneska užila. A taky si užívám prasklé koutky na puse. Oba dva naráz. A bolehlav je můj věrný kamarád. Už týden. Ale co bych chtěla. Nemůžu mít všechno, že? Nemůžu být zdravá, protože mám báječného Muže, žůžo spoluhráčky na turnaji a druhé místo :-) je taky místo a taky proto, že (ťuk, ťuk na dřevo) už mám skoro hotovou praktickou maturitu a život mi připadá nádherný a venku svítí slunce a taky voní vzduch a tráva je tak nádherně ZELENÁ. Všimli jste si jí? Je opravdu krásná a měkká...a je v ní taky spousta klíšťat, to jen tak naokraj. Teď ještě naplánovat maturitní afterparty nebo-li maturitní večůrek a pak na privát. Čeká tam na mě jablko a knihy, spousty knih! Takový Pijoan, to je knížka za všechny prachy...doslovně.


" z hlubiny tvořené horou maturitních otázek, zdraví Vás mé šťastné Já"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)