úterý 13. dubna 2010

Vážení...

...vážení je vážná věc, Vážení. Ale nebojte, nebudu plkat o váze, ať už mojí, vaší či váze učení (vysoká, řekla bych, že má nadváhu).
Prostě jen, aby ste věděli...plánuju znevážit písemnou maturitu z češtiny :-D mám totiž takový psychický blok, že neumím a hlavně nechci psát seriózně vážnou úvahu...to znamená, že budu vyprávět a prostě se neobejdu bez šíleností a tak si pomalu vybírám, co bych tam tak mohla vmáčknout...aby...svět nebyl jen šeď kváder kravaťáků :-)

Včera stojíce s MMM (můj momentální/milovaný muž) na nadraží přemýšlíce jak zabránit odjezdu své osoby autobusem do pryč...rozhodli jsme se nejdříve unést jako "bony a klajd" autobus a následně připadl MMM na myšlenku, že ty lidi z autobusu vyženeme ven a přinutíme je se vysléct a "vystavit jejich nahé bradavky dešti" :-) což považuju za vhodnou větu do písemné části maturity z češtinky ;-)

No takže...v pátek, až vystřízlivím a přejde mě bolehlav, vám sdělím, jestli se mé šílené Já protlačilo dopředu a tuto větu do slohu opravdu vmáčklo :-D a ona to vlastně nemusí být jen tato věta...do čtvrtka mě jich ještě pár určitě napadne. A jestli napadne nějaká Vás...sem s ní :-D


Maturitě zdar! No nazdar...


"kachlička, beďar, organismus, kapavka"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)