středa 7. září 2011

204.den

... aneb ÚVé.
Úmorné vedro. Celé Hody bylo úmorné vedro. My lidé se nacpeme do sprchy, zalezeme do sklepa, ale co potkani? Mé milé potkanky sprše moc nefandí. Venčila jsem je, pravda, v koupelně, ale to není ono. V kleci ležely dvě mrkvolky. Rozplácly se neskutečným způsobem a Julča si dokonce lehla na bok.

Proto jsem jim naservírovala mražené jahůdky (vyjádření jejich velikosti) a v ponožce maskovanou láhev ledu. Jahody si nechaly roztopit a flašku s ledem rozdrbaly zubama. Ani je nenapadlo, že by se u ní mohly ukázkově chladit.

Jinak...nálada posledního dne. Nikam se mi nechtělo, nic se mi nechtělo, kromě bytí s Jodidem. Potěšila mne maminka Jodidová, která takřka se slzou v oku kvitovala mou přítomnost u nich doma. Zaznělo něco o dobrém vlivu. (Následující den ráno, si Jodid ty kraťasy oblékl sám a dobrovolně.) Babička se ptala, kdy v tom září přijedeme? Jop...a Jodid mne porazil v pétanque a komáři mne dorazili. A Kryšpíně se Hody líbily nejvíc ;-)


"Sláva potkaním ocáskům - účinným termoregulátorům."

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)