pondělí 5. září 2011

202.den

... aneb Černá s bílými chlupy.
Přišla, zamňoukala a byli jsme její. Při prvním odchodu z domu se mi ji podařilo odložit u schodů bez ztráty cti. Zůstala tam sedět a nikam nešla. Při druhém pokusu za námi statečně ťapala až k břízkám, kde jsem ji vzala na ruky a následně v břízkách na její přání vypustila. Černá kočka s bílými chloupky v uších. Škoda, že přišla tam, kde některé osoby tvrdí, že kočky jsou falešné (bez komentáře).

Hodová momentka z dne, kdy Khors zmizel a zase se vrátil, kdy vločka pod Zeleným netančila, protože tančila předchozího večera. Den, který byl úterkem. Den, který byl po pondělku, kdy jsem byla představena i té méně populární části rodiny. Příjemný den s řízky, o kterých nerada slyším, ale které jím s chutí. Den, kdy byl Jodid oblečen do košile.


"Možná proto odešla neznámo kam. Kočky mají svou čest."



Komentáře:

1 Hospodynka | Web | 7. září 2011 v 8:42 | Reagovat


Černé kočky jsou moje nejmilejší.
2 Krvavý koleno | Web | 8. září 2011 v 21:19 | Reagovat


Já myslím, že kočky nejsou falešný. Mám je ráda... A tahle je moc pěkná =)

Jednou jsme si s bráchou přinesli domů černé koťátko, pojmenovali jsme ho Markétka. Bylo to v pátek třináctého. A máma nás s ním vyhodila =D koťátko se pak už nevrátilo, což je dobře, bylo jistě "zadaný"...

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)