čtvrtek 24. ledna 2013

A už mi to zase začíná


Tedy skoro, ale už se to blíží. Pokud chcete vědět co, tak se zeptejte mého bankovního účtu. 


On vám velmi barvitě vylíčí, jak jsem jej sprostě donutila poslat zbytek výplaty na účet Masarykovy univerzity  jen kvůli nějaké představě, že bych mohla zase studovat. Jsem stručná, zkoušení TSP mi zabírá hodně času. Rovnice se srdíčky a černými puntíky se mi však líbí mnohem více než logické uvažování, na to já nikdy nebyla. A vůbec, co je pravdivé a co není? V tomto státě?! Dělají si legraci? Asi ne, když tyto testy má milovaná chemická sloučenina zvládla s takovým percentilem, že by gymplákovi vypadly oči z důlků. Já jsem skromná, mně stačí tolik, aby mě přijali alespoň na jeden z oněch tří oborů. 



Hrrrrrrr, na ně!

4 komentáře:

  1. Správně, jen do toho!
    Taky bych něco studovala a rozšiřovala si obzory (já už si teda počkám na univerzitu třetího věku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekej na třetí věk, počkej až mládež trošku povyroste a bude se schopna o sebe postarat, aniž by zdemolovala domácnost. Mám zářný příklad ve své mamince :-)

      Vymazat
  2. Chemická sloučenina přeje hodně štěstí a nabízí svou pomoc, bude-li vločce k něčemu (jinému než k rozptylování).

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo, hodně štěstí tedy :)
    Já už jsem odhodlání opět ztratila :D

    OdpovědětVymazat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)