pátek 15. února 2013

Pod peřinou

Ano, přátelé, přesně tak trávím tyto požehnané únorové dny. Venku se střídá mráz se sněžením a oblevou a tady se střídá smrkání s kašlem. Nejen všemohoucí (omlouvám se za tolik duchovna, ale viděla jsem asi dvacet dílů Mashe najednou a otec Mulcahy se člověku dostane pod kůži) ví, že ten kašel je častější. Tímto vyjadřuji upřímnou soustrast všem, kdož se mnou za dlouhých nocí bděli, zatímco já se pokoušela vykašlat plíce. Byla jsem u lékaře a mohu říci jediné: 

Doktor léčí, příroda uzdravuje.



Svou první nemocenskou bych si i užívala, kdybych dva dny nezvracela hleny a dvě noci k těm dnům patřící nečinila totéž místo, abych spala a nabírala síly. Přeji si, abych byla tlustá, tak bych totiž mohla být na ztrátu šesti kilogramů ve třech dnech opravdu pyšná. Takto jsem si jen pořídila rolbu, která přejíždí po mé hrudi, aby se letadlům lépe přistávalo. Těším se, až potkám svou chuť k jídlu. Ale ona se bojí antibiotik a prchá před nimi. Ostatně, nedivím se jí, taky bych prchla.

O tom, že bude lépe není pochyb. Obzvlášť, pokud pan doktor překoná strach z pacientů a poslechne si můj hrudní koš i jinak než přes můj tlustý rolák. A taky bych uvítala jinou reakci než "To se stává." na mé sdělení, že mám asi něco skříplého mezi žebry, což moc bolí ať kašlu nebo ne. Pověsila bych se na žebřiny, ale na těch se neudržím. I když...on by mi asi i ten pád pomohl.

A i přes toto všechno kňourání mi Jodid tvrdí, že mě miluje. Doufám, že mu to vydrží, protože smysl pro humor je jediný způsob jak přežít stonající mě. O svém drahém panu otci, kterýžto se ode mne nakazil, stejně jako má milovaná pečující maminka, pohovořím někdy jindy. To samé se týká i naší bývalé (hurááááá) háravky, se kterou jsem si opravdu užila. Stejně jako s jejími věrnými fanoušky pod okny. Nabídla bych vám lístky na koncert, ale Chobot hárá velmi nepravidelně, za což jí budiž dík.

Nyní se odebéři opět do horizontální polohy, abych se mohla věnovat dalším dílům onoho populárního seriálu, který mi vždy zvedne náladu. Mnohem raději bych však šla na běžky...nebo házet sníh. (To mi laskavě připomeňte, až se budu vztekat, že pro samou lopatu necítím záda.)

Buďte fit!


4 komentáře:

  1. Joo, tak můj potetovaný manžel je na tom dost podobně. Už 3 týdny. Dnes jel konečně k doktorovi a doktor mu řekl, že když už to vydržel 3 týdny, ať drží dál. Drží, neleží, kašle.
    Myslim, že letos už si nezalyžuješ.
    Brzké uzdravení přeji, pozdravuji Hawkeyho

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se nám brzy uzdrav, vločko :) Stejně je to ňákej blbec, ten doktor, zdá se mi... Hodně bumbej, buď v klidu, koukej na svůj MASH a všechno bude ok! A až ti bude líp, kup si chalvu, jestli ji máš ráda, je to zdravý a pořádně výživný, tak ať ty kila brzy nabereš a nechrastíš Jodidovi v náručí :)

    ps: Kam jsi se letos hlásila na vš(jestli to není tajný)?
    Jinak s tím ruinováním účtu máš naprostou a výstižnou pravdu. Podáváme si přihlášky já i Durman a je to teda bombice do rozpočtu...

    OdpovědětVymazat
  3. Jojoj, letos to sťalo snad úplně úplně všechny... už jsem se pochlubila, že jsem měla angínu s chřipkou dohromady? :-D
    Tak ať je líp. Vzala jsem to taky lékařsky - přes doktora House :-D


    Sargo

    OdpovědětVymazat
  4. Tak se brzy uzdrav a pozdravuj Valachy. ;)

    OdpovědětVymazat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)