pátek 6. července 2012

Jak začít?

Nejlépe od začátku...

Už nějakou dobu jsem vás tady "otravovala" svými postřehy z učení se do staroslověnštiny. Jak to dopadlo ví už téměř všichni, jen vy dosud ne. Až včerejší svátek mi připomněl, že bych se mohla prásknout i světu širému.

Osud/Bůh/Nejvyšší/Ten Magor, co to tu vede/ Někdo má se mnou zřejmě jiné plány a ty nekorespondují se studiem bohemistiky na FF MU. A tak můžu za nějaký ten pátek očekávat doporučený dopis, ve kterém mi bude oznámeno vyloučení ze studia. (Pokud o něj nezažádám dřív já kvůli nástupu do práce.)

Pocity jsou různé, nejtěžší je srovnat se s reakcemi okolí a klidně odpovídat na padesátkrát položené otázky, a dokazovat, že nic nevzdávám, že i když jsem nedávala zkoušky vždy na první pokus, tak mě studium na VŠ bavilo a zajímalo a že v něm míním pokračovat. A že ty dva roky rozhodně nepovažuji za ztracené, protože jsem se naučila spoustu věcí nejen ze školy, ale i ze života.

Děkuji vám všem za podporu a mrzí mě, že jsem zklamala. Leč, mám šanci dokázat, že někde jinde a v něčem jiném, budu úspěšnější. Od oné zbabrané zkoušky uběhlo téměř deset dnů. Jsou chvíle, kdy mám pocit, že je to věčnost. 

Konstantně se věnuji hledání práce (něco se snad rýsuje) a největším zážitkem posledních dnů bylo natírání sušáku na prádlo a stěhování mého "skromného" majetku z Brna. Pravdivý příběh této Odyssey očekávejte v nejbližších hodinách a dnech.



3 komentáře:

  1. Bohemistika je nuda, najdeš něco lepšího :-) (Mimochodem, kontrolní kódy na tvém blogu mě asi přivedou k šílenství. Několik komentářů jsem vzdala :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ETili, s těma kódama nic moc nenadělám, když tu nechci mít komentáře od robotů. Zkus to překousnou a komentuj :-)

      A ano, bohemistika je nuda, proto půjdu třeba na...se uvidí.

      Vymazat
  2. Ach jo, vločko, nemáš to lehký. Moc mě to mrzelo, když jsem si to tady přečetla a neměla jsem ani koule na to, nechat ti tu komentář. Pořád jsem totiž nějak doufala, že stane opak. Na druhou stranu, asi to tak má být. A ty si vybereš svojí vlastní cestu životem, teď už s další pořádnou zkušeností a já doufám, že se nebudeš ohlížet na ostatní, ale uděláš si to podle sebe. Jo a taky doufám, že nám sem dáš svý slibovaný skicákový obrázky =P

    OdpovědětVymazat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)