středa 23. září 2020

Zkouška spojení...

 ... toto je zkouška! A taky trošku kazím Kaunaz Isa ten jeho prima výroční článek (Chtěla jsem sem dát odkaz, ale zdá se, že ještě nevyšel. Tak tedy později.) o tom, kdy jsem naposledy publikovala něco delšího než twiterových 280 znaků.

Ne, že bych měla čas. Dokonce se mi ho nedostává víc než obvykle. Ač to dlouho nevypadalo, bohové se slitovali a od loňského září trénuju na šampionáty Funguj na 120% s minimem spánku; Co miluješ, to nezabiješ! (možná) a Nesměj se, když katapultuje dýni na lednici. Ano, je ze mě máma.

Takže milí zbloudilí čtenáři (s tím množným číslem si fandím, co?), obávám se, že pokud ještě něco publikuji, bude se to točit stejně jako můj každodenní život kolem toho batolícího se štěstí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)