sobota 9. června 2012

Dvě Margotky

...aneb Hurá, muffiny!


To tak jdete splnit doslovný překlad z němčiny o "nákupní procházce" a přinesete si tři Margotky (ze slevy) a chuť na něco dobrého. O tom, že se musíte vracet pro smetanu pomlčím, ale co by člověk neudělal, když má za sebou dvě úspěšně složené zkoušky a před sebou další náročné výzvy. A nyní "Hrrrrrr na ně!"





Chemické složení:

  • 2 hrnky* polohrubé mouky
  • 1 hrnek moučkového cukru
  • 1 vanilkový cukr
  • 1 prášek do pečiva
  • 3 vejce
  • 1 šlehačka
  • 3 lžíce oleje
  • 2 Margotky
  • (1 jogurt)
*hrnek=250ml vody a x gramů čehokoli jiného


Postup přípravy:


Vyšlehejte vejce s cukrem, přidejte olej, potom šlehačku. Následně vmíchejte mouku s práškem do pečiva a na závěr vsypte nahrubo nastrouhané Margotky. Mně se těsto zdálo příliš husté na muffiny a tak jsem přidala jogurt. Do každého košíčku, pokud mají velikost 7 cm v průměru a hloubku 3,5 cm, jsou akorát dvě polévkové lžíce těsta. Celkem to dá zhruba 22 kousků, pokud mě paměť neklame. Pečte po dobu dvaceti až pětadvaceti minut v troubě zapnuté na 180°C.

Dobrá zpráva na závěr pro ty, kdož nemají formičky na muffiny: těsto lze rozprostřít po plechu a výsledek vydávat za Margotbuchtu ;-)


Výsledný produkt je vpravo dole.
Ten bez ostnů a bodlinek.
Dobrou chuť!










5 komentářů:

  1. Už teď se mi po nich stýská. A to jsem si ten poslední nechal až na snídani ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Margot buchtu občas dělám, mám ji moc ráda ;) formičky na muffiny nemám, takže... že bych si to upekla jako buchtoida? s jogurtem jsem to ještě nezkoušela. Jinak, jestli tě to potěší, též trávím chvilky ve společnosti Večerky, stařenu mám už třináctýho =)Takže hodně sil a příjemnou zábavu, vločko ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavil mě tvůj způsob psaní. Moc se mi tu u tebe na blogu líbí! A muffinek vypadá lahodně, co nejdříve to vyzkouším ! :)

    OdpovědětVymazat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)