sobota 28. září 2013

Slunce buší na mou duši

Koleno kolenaté mělo takový nápad, že vzhledem k nedostatku slunečního záření, který nás teď (podzim, zima) čeká, by bylo fajn najít si alternativní zdroje. Jedním z nich může být to, že si denně budu znamenat, co mě potěšilo, nebo čím jsem někoho potěšila já. Každý úsměv se počítá :-)


Sice (zatím) zvládám dávat na blog skoro každý den fotky z projektu ROK, ale nemyslím si, že to je trvale udržitelné. Kupříkladu tuto neděli vyrážím se školou na motivační kurz. (Motivovaná jsem až nad hlavu, tak mě zajímá, v jakém stavu se vrátím ;-) ) A hups, už tady bude mezera. A proto plánuji (stejně jako Koleno - díky za ten nápad) týdenní souhrnné články.

Pokud se ještě někdo přidá, budu jen ráda. A dnešní radost? Třeba pohled na spícího Jodida. Těším se z každé chvilky, kdy jsme spolu. Ten rok přerušované nepřítomnosti byl opravdu dlouhý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)