pondělí 1. srpna 2011

181.den

... aneb Dítko.

Kmotřeňátko nějak vyrostlo. Vlastně ne nějak, ale hodně. To je tak, když jste kmotra na baterky a do města "kratkych zobaku" nepřijedete ani když zaspíte ve vlaku z Brna směr Bohumín. Štěstí, že Joja, jak si říká, jezdí za dědečkem a že dědeček je blízko. Moc milé odpoledne a skoro večer.


Ve společnosti dítěte se všichni, mám ten pocit, měníme v děti. Lezeme po kolenou (matky pravda asi únavou), vesele výskáme a napodobujeme zvuky zvířat, aniž bychom se nad tím pozastavovali...ale zkusit si to na přednášce (ač z dětské literatury), těžko by mne někdo chválil.




"Komín."


"A nebojte se, k tomu bílému tričku s hezkými puntíky jsme s maminkou darovaly i přípravek na skvrny."


"Pro ET: bylo jen ve velikosti 92-98 cm?"




Komentáře:

1 ET | Web | 2. srpna 2011 v 11:20 | Reagovat


ET se zastavilo na pár vteřin srdce, když viděla to krásné puntíkato-pruhovano-srdíčkaté dítě. Jedno takové by se jí taky velmi líbilo :) 
(PS: Chystám na ptáčkovitý blog jedno drobné překvápko, jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :))
2 ovesná vločka | Web | 3. srpna 2011 v 13:31 | Reagovat


[1]: Nenapínej mne, nenapínej...jsem jako kšanda

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)