čtvrtek 1. července 2010

Bohové jsou...

...šílení!!! Tady toto zvolání zapříčinil Kaunaz, ano, zase on (zdravíčko přeju).
Neptejte se proč nebo opět podlehnu návalu naprosto iracionálních emocí, které nejsou založeny na žádném reálném šutru či důkazu, např. že Jodid není vrah, Kaunaz žena a nežijí s patnácti potkany v malém vinném sklípku. Ale řeknu vám/ti...chvilku jsem přemýšlela o tom, že bych se tak nějak ke Kaunazovi vetřela, jako do bytu, má fantazie je mocná, ale pak zvítězil zdravý rozum.


A ten také v potu tváře nalezl privát v centru Brna, ulice Lidická, se solidním babincem (už zas, já to nepřežiju) a celkem vlídnou cenou. 

Dále bych vám chtěla říct, že jsem stále v citové krizi, váha klesla, hrudník se zmenšil, vztek přetrvává, řešení se nabízí a je pěkně drastické. Dále jsem stále v krizi spánkové, která se ještě v průběhu dalších dní prohloubí. Neboť...


...se blíží Rock for people (fanfáry, jásot, vířící bubny). Ve složení má skladná maličkost, Žena, stan a jako dodatek její brášule a jeho stan. Dále také můj znovunalezený optimismus a dobrá nálada budou milou společností, pokud se ve vlaku dobře vyspím. Ach a taky to zatr. slunce. Nevadí mi, ale čeho je moc, toho je příliš a také...


...po loňské zkušenosti netoužím po několikatistupňovém opálení: kanady vypáleny do půli lýtek, sandále jen mírně, mírně vypálené tříčtvrťáky, hodně vypálené kraťasy, tílko a popruhy od batůžku...toto vše jasně viditelné pouhým okem. Žůžo labůžo. Pojistkou je mi opalovací krém, sluneční brýle nenosím, neviděla bych. Postačí dioptrické, snad mi neumřou stejně jako mé milované hodinky, které odletěly někde v kotli na Sunshinech, ehm


TĚŠÍM SE!!!


(ten CapsLock mluví za vše :-) )



PS: v duchu hesla: "ser na city, láska vítězí" jsem porazila krizi číslo jedna, spánková krize je neporazitelná




Komentáře:

1 Sikar | Web | 1. července 2010 v 22:18 | Reagovat


Kaunaz je filuta. 
Svět je svině 
A Sikar na to čumí a jde si otevřít pivo.
2 nihil-sub-sole-novi | Web | 1. července 2010 v 23:39 | Reagovat


opálenie od všetkých druhov tričiek vyzerá fakt blbo. to aby sme chodili do mesta v plavkách
3 Modrooká | Web | 2. července 2010 v 7:44 | Reagovat


Myslím,že tvoje opálení bylo přímo uměleckým dílem.
4 Khors | Web | 4. července 2010 v 17:48 | Reagovat


Doufám, že teda zajdeš aspoň na besedu... Mimochodem, náš příbytek jsi popsala docela věrohodně

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)