pátek 5. února 2010

Co bych vám tak řekla...

...nebude to nic moudrého, s tím můžete počítat ;-)
Mám ráda Amélii z Montmartru, moc se mi líbí hlavně chvíle, kdy svou krásnou francouzštinou popisuje, co mají její rodiče rádi a co ne. Tak s tím začnu i já:

Mám ráda:
  • půl litr černého čaje s citrónem (k snídani, k večeři, kdykoli)
  • černý čaj s mlékem a cukrem (když mám chuť)
  • sníh, který křupe pod nohama
  • dívání se na mraky, pokud možno s někým, abych se pak mohla "hádat", že tamto je žížala a ne slon a že jestli si myslí, že je to slon, tak, že sám je slon. Ale zvládnu o tom diskutovat i sama samotinká
  • šoupání nohama, když je ze stromů spadaná ta spousta suchých listů. Krásně to pak šustí.
  • vůni čerstvě posekané trávy
  • chuť čerstvě upečeného chleba
  • vůni kůže, když jsem na sluníčku a pak zmoknu
  • šumění deště, když usínám
  • dívání se z okna na bouřku
  • vůni nových knížek
  • násobky tří po dvanáctku (3, 6, 9, 12)
A protože mám dnes dobrou náladu, nebudu ji ani vám, ani sobě kazit tím, co ráda nemám.


"Dobrou noc, majore"

Žádné komentáře:

Okomentovat

V mezích slušnosti a když kritika, tak věcná, adresovaná, konkrétní a konstruktivní :-)